Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Turizam

Snažna promocija na turističkim tržištima donosi rezultate u teškoj godini

Od početka srpnja Zadar bilježi 17.310 turističkih dolazaka uz 96.000 noćenja ili 51% u odnosu na prošlu rekordnu turističku godinu. Ukupno je grad ove godine posjetilo 60.000 gostiju koji su napravili 247.000 noćenja. Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke.

Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su zajedno činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka, ali ipak pokazuje znakove da bi do posezone mogao jače zaživjeti.

Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao i županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja.

Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.

Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani „native oglasi“ ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bookingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno „gađaju“ ciljane skupine koji iskazuju zanimanje za putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more i slično.

Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.

Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, videa i članci koji daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Zanimljivosti

Prethodnih dana na društvenim mrežama se proširila vijest da ako se javite na ovaj broj, vrlo je vjerojatno da ćete ostati bez novca. Brojni...

Događanja

Pogoditi dobitne brojeve lutrije san je svakog igrača Eurojackpota. Budući da se lutrija u potpunosti temelji na sreći, nije tako lako napraviti pravi izbor....

Šibensko-kninska

Počinje pakleni listopad za Narančaste...

Splitsko-dalmatinska

Pronaći igrače za tri pozicije: desnog bočnog, srednjeg veznog i napadača, ključna je zadaća vodstva Hajduka prije početka nove sezone. Zasad se čini da...