Zdravlje

Ne možete zaspati? Doktorica otkriva “trik” za brz san

foto: ilustracija

“Više od 10 posto populacije pati od kronične insomnije, što znači da su imali problema sa spavanjem duže od tri mjeseca – ispričala je za Today doktorica Shelly Hershner, profesorica neurologije u Medicinskom centru za poremećaje u spavanju u Michiganu-

Ako vam ne polazi za rukom da u 20 minuta nakon buđenja ponovo zaspite, ustanite se i premestite se u neki drugi mirni dio stana ili kuće. Pokrijte se i pokušajte zaspati. Možete se i vratiti u svoj krevet kada primjetite da vas hvata san.

Zašto ovo “radi”?

Ako ostanete u krevetu, počećet osjećati pritisak da zapravo trebate spavati, a to će vas još više isfrustrirati, objasnila je doktorica. Taj pritisak može povećati otkucaje srca i izazvati nelagodu – što otežava ponovni san. Promjena okoline može nas umiriti i pomoći nam da ponovno zaspimo.

Pokušajte se premjestiti na kauč, pokrijte se dekom i samo lezite. Ako vam odgovara možete na Youtubeu upaliti i neki običan šum, poput vode, fena, otkucaja srca koji će vam pomoći da se opustite.

Ova tehnika je vrlo korisna i čak bolja od medikamenata, dodala je Heshner.

Podijeli, neka i drugi vide.
Tagovi

NAJNOVIJE

/* ]]> */