Zdravlje

Zaplešite, zdravo je!

Ako bez muzike i druženja ne možete zamislit niti jedan, pravi je trenutak da krenete na satove plesa!

Sat vremena ćete uživati plešući u prijatnom okruženju i eliminirat ćete nagomilani stres kojem su danas svi više ili manje izloženi. Osim što jača i oblikuje sve grupe mišića i topi masne naslage, ples također jača imunitet, podiže raspoloženje i eliminira stres zbog čega se preporučuje kao idealan vid rekreacije.

Salsa, zumba, rumba, tango, hip-hop, jazz dance, trbušni ples, valcer, flamenko, balet, šta god da izaberete, nećete pogriješiti – razmrdat ćete cijelo tijelo, bit ćete okretniji i gipkiji!

Zavisno od plesa, u jednom satu može se potrošiti od 300 do 1.000 kalorija. Tijekom sata brzog plesa potroši se u prosjeku oko 350 kalorija, a tijekom večeri provedene u plesanju vatrenih igara, od 600 do čak 1.200 kalorija. Ako se prijavite za natjecanje u plesu, na dodatnim treninzima potrošit ćete još više kalorija.

Ipak, da biste vidjeli prave rezultate, poželjno je vježbati barem dva sata dnevno, minimum pet puta nedjeljno. Ako je tempo brži, puls se ubrzava, a srce kuca jače (a to jača srčani mišić), ali i mišiće nogu, dok ples sa partnerom dodatno oblikuje mišiće ruku.

S obzirom da zahtijeva pravilno držanje, ples poboljšava koordinaciju pokreta ali i koncentraciju, potiče kreativnost i povećava sposobnost učenja i pamćenja, neovisno od životne dobi, tvrde stručnjaci, pa je savršen vid borbe protiv depresije.

S plesom možete početi u bilo kojem uzrastu, mogućnost ozlijeđivanja je gotovo isključena, a ništa manje važno nije i što ćete uživati u druženju sa zaljubljenicima u igru koji pozitivno gledaju na život.

Podijeli, neka i drugi vide.
Tagovi

NAJNOVIJE

/* ]]> */