Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Dubrovačko-neretvanska

Vitez Orlando zvijezda animiranog filma: Dubrovnik – sigurno odredište

„Znali smo onda, znamo i danas”.

„Znali smo onda, znamo i danas” – moto je animiranog filma, novog alata promocije Dubrovnika u kojem glavnu ulogu ima vitez Orlando.

Srednjovjekovni vitez gledateljima predstavlja povijesnu priču o začecima karantene u Dubrovniku i Lazaretima 1377., kao revolucionarnom načinu borbe protiv epidemija, u vrijeme kad se Europa suočava sa zdravstvenom ugrozom, ujedno predstavljajući kulturne i prirodne ljepote našeg grada, na neobičan, vedar način prenoseći pozitivne poruke o sigurnosti i pozornosti zdravlju koja je u našem gradu prisutna stoljećima.

Naručitelj animiranog filma „Dubrovnik – safe vacation” je Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika. Priča o povijesnoj dubrovačkoj karanteni i Orlandu s naglaskom na gastronomiju, čisto more i netaknutu prirodu, te prekrasne dubrovačke vizure, dio je marketinške kampanje Grada Dubrovnik i TZ grada Dubrovnika u vrijeme revitalizacije turističkog prometa.

Ideju i produkciju animiranog filma u trajanju od 1.33 minute potpisuje renomirani hrvatski studio „U šumi”. U šumi je kreativna agencija specijalizirana za komunikaciju i produkciju. Studio vode akademski umjetnici Luka Smetiško i Stjepan Milas, a najveći fokus u svojem radu stavljaju na crtež, animaciju i kreativni koncept. Projekt je na engleskom jeziku, a narator u filmu je John Foster, nekadašnji BBC-jev nagrađivani novinar. Za potpuni ugođaj zaslužna je glazba iz 3. simfonije Luke Sorkočevića u izvedbi Dubrovačkog simfonijskog orkestra.

„U svojoj srži tražimo kreativnu priliku u svakom izazovu. Ne samo da smišljamo već da izrađujemo. Pet godina gradimo prostor za najhrabrije kreativce i suradnju bez ega. Sretni smo da smo u iznimno kratkom roku napravili projekt ovakvog standarda, usprkos radu od kuće u vrijeme korone. Zahvalni smo na povjerenju koje nam je ukazao Grad Dubrovnik.” – poručili su iz studija povodom promocije filma.

Dubrovčane i danas u donošenju odluka vodi i inspirira mudrost i znanje svojih predaka, pa tako i u vraćanju života u gradu u vrijeme prije epidemije i stvaranju sigurnog odredišta – ključna je poruka ovog projekta. Animirani film bit će plasiran na domaćem i stranim tržištima, kroz marketinške kampanje koje su u tijeku, ali i emitiran u zrakoplovima i na kruzerima s dolascima u Dubrovnik tijekom 2020. godine. Video je dostupan za dijeljenje i daljnju distribuciju u svrhu promocije destinacije.

YouTube TZ Grada Dubrovnika

Vimeo link

Izvor fotografije:

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Zanimljivosti

Prethodnih dana na društvenim mrežama se proširila vijest da ako se javite na ovaj broj, vrlo je vjerojatno da ćete ostati bez novca. Brojni...

Događanja

Pogoditi dobitne brojeve lutrije san je svakog igrača Eurojackpota. Budući da se lutrija u potpunosti temelji na sreći, nije tako lako napraviti pravi izbor....

Šibensko-kninska

Počinje pakleni listopad za Narančaste...

Splitsko-dalmatinska

Pronaći igrače za tri pozicije: desnog bočnog, srednjeg veznog i napadača, ključna je zadaća vodstva Hajduka prije početka nove sezone. Zasad se čini da...