Shopping & Stil

Što stoji iza etikete „Made in”? // Predstavljamo dva 100% domaća dizajnerska imena

Zemlja porijekla više nije zemlja u kojoj se nešto proizvodi i dizajnira, tako je na primjer Nike percipiran kao američki brand unatoč tome što je devedesetih godina otkriveno da veći dio robe proizvode u jugoističnoj Aziji.

Mnoge velike tvrtke su proizvodnju preselile u zemlje gdje proizvodnja manje košta, a s jeftinijom proizvodnjom pada i kvaliteta proizvoda.

“Made in” slika je stvorena pod utjecajem varijabla kao što su: reprezentativni proizvodi, nacionalna obilježja, ekonomska i politička pozadina, povijest i tradicija.

Porijeklo branda uvelike utječe na percepciju potrošača o kvaliteti te u konačnici i samu odluku o kupnji, stoga zaključujemo kako potrošači naginju prema proizvodima iz država s prepoznatljivim i poželjnim imidžom bez obzira na stvarnu kvalitetu.

Za Vas smo izdvojili dva branda koji sigurno stoje iza etikete “Made in Croatia” .

Misleći na svaki detalj, od kvalitete materijala do ručne izrade, obe naše dizajnerice su vrlo brzo stekle zaljubljenike u svoje vrlo originalne odjevne predmete.

Iza branda Loré ,krije se Loreta Gudelj, diplomirana povjesničarka umjetnosti i hispanistica. Rođena u dizajnerskoj obitelji Gudelj koja više od četrdeset godina tradicije proizvodi odjevne predmete, od malena je bila orijentirana prema dizajnu kao jednom od integralnih dijelova povijesti umjetnosti. Cilj je izrade kolekcija povezati znanje stečeno u višegodišnjem radu u struci s obiteljskom tradicijom proizvodnje. Svaka od Loré kolekcija ima različitu inspiraciju i pristup, a ujedno i osobno značenje i priču. Kolekcije već nekoliko sezona izlaže u sklopu Cro-a-portera/ Toyota Zagreb Fashion Weeka.

Kolekcije Loré su limitirane serije, manualno precizno izvedenih odjevnih predmeta pri čemu se na prvo mjesto postavlja kvaliteta izvedbe i korištenje unikatnih materijala s inspiracijom u autohtonoj baštini kako bi imali trajnu vrijednost. Materijali su rađeni ručno te se za svaku kolekciju tkaju prema ideji dizajnerice, varirajući boje vibrantnog kolorita, karakteristične za lokacije kojima je kolekcija inspirirana. Dizajn i krojeve zadnje kolekcije, dizajnerica je razradila referirajući se na elemente meksičkih tradicionalnih nošnji uklopivši ih u suvremeni modni kontekst. Varijacijom volana, mašni te dužina odjevnih predmeta s dodatkom ručnog veza, rustikalnog cvjetnog printa na lanu i tkanja, dobiva se igra tekstura u ženstvenim krojevima koji aludiraju na tradicionalne meksičke nošnje i haljine s početka prošlog stoljeća. Materijali korišteni u kolekciji isključivo su prirodni, poput premium lana u različitim valerima boja, mješavine lana i svile, ručno tkanog pamuka, taft svile, pamučnog veza te rustikalne čipke koja upotpunjuje pojedine komade.

 

Imenujući brand po voljenim ženama koje ih okružuju Vini i Katarina pokazale su koliko im je važna tradicija i okruženje iz kojeg dolaze. Dvije dive obitelji Gvozdanović stoje iza splitskog etno branda Kaviy Couture koji je spojio hrvatski vez i hrvatska obilježja sa modernim krojevima, ukratko Kaviy je spoj tradicije s modernim.

Koriste prirodne materijale, uglavnom pamuk i lan, a zahvaljujući tradicionalnim detaljima kreacije su iznimno nosive i pogodne za različite prilike.

 

Konavoski vez krasio je bečke dvore, brojna veleposlanstva i domove američkih uglednika a sada krasi i kolekciju Kaviyku, koju imaju u crnoj i bijeloj boji kao i u dugim haljinama koje se mogu nositi u svakoj prilici uz određeni asesoar.

Vini ističe kako ona i majka Katarina istinski uživaju u svom poslu te im je najveća nagrada reakcija njihovih kupaca i predivne riječi hvale od njima nepoznatih ljudi stoga im se ovim putem zahvaljuju na svoj podršci, a ujedno im je dodatni motiv da nas razvesele nekim novim kreacijama, za koje ne sumnjamo da će biti originalne.

Izvor: Loré , Kaviy Couture

Podijeli, neka i drugi vide.

NAJNOVIJE

/* ]]> */