Ljepota

UZ MALO TRUDA // Kako nastaviti mršaviti kada kilogrami prestanu padati?

Iako je sama sredina ljeta, nikad nije kasno za gubitak kilograma. Ako morate izgubiti veći broj kilograma, to znači da morate uložiti puno više napora i truda i suočavanje s brojnim izazovima. Stručnjaci za mršavljenje, kao i oni koji su u tome uspjeli, odlučili su podijeliti nekoliko savjeta za uspješan gubitak kilograma.

Na početku procesa mršavljena obično izgubimo veći broj kilograma od kojih je nekolicina suvišna voda iz tijela. Kada dođemo u fazu stagnacije, potrebno je biti strpljiv i pričekati novi gubitak kilograma. Ako mislite da je to neuspjeh ili da ćete pokleknuti, promijenite plan prehrane. To će rezultirati nastavkom gubljenja kilograma. Ako niste primijetili promjenu duže vrijeme, najbolje se obratiti nutricionistu ili liječniku.

Obilan doručak

Ljudi koji obilno doručkuju gube veći broj kilograma, pokazala su brojna istraživanja. Neka istraživanja upućuju na to da visokoproteinski obrok, pogotovo ako je u krutom i toplom obliku, pomaže dužem osjećaju sitosti. Ujutro je najbolje pojesti obrok koji sadrži od 350 do 400 kalorija s najmanje 25 grama proteina.

Vodite dnevnik

Za sve što napravite po pitanju mršavljenja u vašem procesu najbolje je dokumentirati. Najbolje ćemo zapamtiti što smo jeli ako to fotografiramo. Prije svakog jela, pogledajte u galeriju slika što ste prethodno jeli, a potom dokumentirajte novi obrok. To će vas podsjetiti na ono što ste sve pojeli u toku dana i pomoći da smanjite veličinu idućeg obroka ili odaberete nešto drugo. Također, pametno je fotografirati sebe tijekom mršavljenja, svakog dana u isto vrijeme, najbolje natašte prije doručka. Tako ćete nakon dužeg vremena vidjeti postoje li razlike i gdje.

 

Pravilno rasporedite namirnice unutar vidnog polja

Daleko od očiju, daleko od srca. Ili u ovom slučaju, želuca. Stručnjaci smatraju da prvo trebate iz svoga doma izbaciti sve štetne i kalorične namirnice kojima ne možete odoljeti. Na vidljivo mjesto stavite svježe voće, povrće, cjelovite žitarice i ostale zdrave namirnice.

Upotrijebite mobilnu aplikaciju

Danas postoje razne aplikacije uz koje ćete lakše pratiti i planirati buduće obroke. Uz pomoć aplikacija možete pratiti i potrošnju kalorija prilikom kretanja i provjeravati jeste li na dobrom putu.

 

Kupujte pametno

Nikad, ali nikad ne odlazite u kupovinu namirnica ako ste gladni. Tada ćete zasigurno kupiti nešto što ne biste trebali. Također savjetujemo da prije odlaska u kupovinu napravite popis kojeg ćete se pridržavati.

 

Vježbajte

Da biste postigli apsolutni sklad, morate povezati um i tijelo. Upišite neki trening, teretanu ili jednostavno šećite. Iako su mišići teži od sala, pomažu u sagorijevanju masnoće. U dogovoru s trenerom, napravite program vježbi koje ćete izvoditi u kombinaciji s kardio treninzima. S obzirom na ljetne mjesece, pokušajte iskoristiti plivanje koliko god možete. Plivanje troši dosta kalorija i ne opterećuje zglobove.

Prisjetite se kako ste izgledali

Bez obzira na to što pokazuje vaga, zapamtite da se tijelo mijenja. Kako biste se osvijestili, pogledajte stare slike, a zatim se pogledajte u ogledalo. Isprobajte staru odjeću, izmjerite krvni tlak koji je zasigurno bolji, izmjerite razinu šećera ili obratite pozornost na bolju kondiciju.

Podijeli, neka i drugi vide.

NAJNOVIJE

/* ]]> */