Magazin

LIJEČNIK S HARVARDA DONOSI TRIK: Evo kako utonuti u san za manje od par minuta!

Foto: Pixabay

Svakodnevni stres ne dopušta našim mislima da se smire već užurbano cirkuliraju mozgom i u vrijeme kada bi trebali spavati. Kada nismo opušteni u mislima i naše tijelo je u grču, a to nikako ne doprinosi mirnom snu. Postoje trikovi kako se opustiti, smiriti misli i utonuti u san brže, a mi donosimo jedan od boljih.

Naime, dr. Andrew Weil, liječnik školovan na Harvardu, veliki je zagovornik tehnike disanja 4-7-8 koja opušta mišiće i čisti misli, a temelji se na drevnoj indijskoj praksi, prenosi Daily Mail. Ovom tehnikom postiže se da više kisika uđe u pluća a samim time i u cijelo tijelo, i tako ga opušta. Dr. Weil ovu tehniku preporučuje, ne samo pred spavanje, već i tijekom dana kada smo pod stresom.

Postupak:
1. Stavite vrh jezika na tkivo točno iznad gornjih prednjih zubiju i držite ga tamo tokom cijele vježbe.
2. Izdahnite skroz do kraja na usta radeći lagan zvuk.
3. Zatvorite usta i lagano udahnite kroz nos i u sebi brojite do četiri.
4. Držite dah dok brojite do sedam.
5. Izdahnite do kraja na usta i pritom brojite do osam. Također radite zvuk iz drugog koraka.
6. Ponovite ovaj ciklus još tri puta.

Brojanje do četiri prilikom udisanja pomaže onima koji kronično dišu preslabo da uzmu više kisika. Držanje zraka do sedam daje kisiku više vremena da prodre u krvotok, a izdisaj do osam usporava rad srca i ispušta veću količinu ugljikovog dioksida iz pluća.

Podijeli, neka i drugi vide.
/* ]]> */