PLUS Hrvatska

Hrvatskom turizmu prijeti pad. Prošlo je razdoblje hiperpotražnje.

Turisti više nisu ludi za Hrvatskom, što pokazuje slabija popunjenost hotela, kampova i privatnog smještaja ove godine u odnosu na lani, piše Index.

“Razdoblje hiperpotražnje za Hrvatskom je prošlo”, tvrdi Boris Žgomba, predsjednik Udruge putničkih agencija pri HGK-u i predsjednik Uprave turističke kompanije Uniline.

Ako na današnji dan uspoređujemo stanje rezervacija za cijelu turističku 2019. godinu sa stanjem rezervacija za 2018., ističe kako su trenutni prodajni rezultati zaista nešto slabiji od očekivanog.

Selektivno gledajući po pojedinačnim domaćim receptivnim segmentima, neki su, kaže, bolje, a neki lošije popunjeni. Činjenica je da su, kako navodi, hotelski kapaciteti, generalno gledajući, u nekim segmentima za sada slabije popunjeni, s tim da je zaostatak dosadašnjeg bookinga kod hotela manji nego u privatnom smještaju i kampovima. U istom kontekstu možemo, kaže, promatrati i najave za Uskrs, predsezonu i sezonu, dok je o postsezoni ipak još prerano govoriti.

“Razdoblje hiperpotražnje, koju smo u hrvatskom turizmu imali od 2016. do 2018. godine, prošlo je. Toga trebaju postati svjesni svi koji se turizmom bave ili koji žele ući u turizam pod svaku cijenu. Uzroke valja tražiti i u povećanju ponude konkurentnih receptivnih kapaciteta na Mediteranu i njihovim intenzivnijim marketinškim naporima popraćenim i značajnijim cjenovnim pogodnostima, što je u ozračju najava recesije u nizu europskih zemalja imalo značajan utjecaj. To je rezultiralo preusmjeravanjem i jačanjem interesa dijela gostiju s ključnih emitivnih, posebno europskih tržišta, za druge destinacije euromediteranskog područja, kao što su Turska i Grčka te afričke zemlje bliže Mediteranu ili pak sklonosti da svoj godišnji odmor, odnosno svoje slobodno vrijeme, provedu kod kuće”, rekao je za Index Boris Žgomba.

Podijeli, neka i drugi vide.

NAJNOVIJE

/* ]]> */