Zdravlje

DOBRO JUTRO // Izdvojili smo 5 namirnica koje trebate uključiti u doručak

Brojne studije naglašavaju značaj doručka, ali i moguće posljedice uslijed preskakanja ovog, za mnoge najvažnijeg, obroka. Naime, istraživanja su pokazala da osobe koje preskaču doručak imaju veći rizik od kardiovaskularnih bolesti, debljine i dijabetesa tipa 2.

Kako bi dan započeli zdravo i tijekom ostatka dana bili puni energije, bilo bi dobro da u doručak uključite neke od sljedećih namirnica:

Limunada bez šećera – čaša vode sa sokom od pola limuna 15 minuta prije doručka aktivirati će metabolizam od samog početka dana i potaknuti izbacivanje štetnih materija iz organizma.

Jaja – zahvaljujući visokom sadržaju proteina, jaja predstavljaju odličan izbor za doručak. Doručak bogat proteinima stabilizira nivo glukoze u krvi i smanjuje potrebu za grickalicama tokom dana.

Kruh od integralnog brašna i integralne žitarice – ova hrana obiluje vitaminima B-kompleksa i vlaknima, koja su važna za naš probavni takt, pomažu u prevenciji kardiovaskularnih bolesti i potiču mršavljenje time što apetit drže pod kontrolom.

Zobena kaša – zobene pahuljice isto tako predstavljaju dobar izvor proteina i spadaju u tip doručka koji će nas dugo držati sitima. Zobena kaša obiluje vlaknima, vitaminima B-kompleksa, magnezijem, željezom i kalijem.

Banane – bogate su kalijem, koji je bitan za prevenciju srčanih bolesti, dok istovremeno sadrže i magnezij i vitamin B6, dva nutrijenta koji zajednički poboljšavaju raspoloženje i imaju antistresno djelovanje.

Podijeli, neka i drugi vide.

NAJNOVIJE

/* ]]> */